View Single Post
Old 01-04-2007, 20:22
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Eerst en vooral, ik denk dat we SRO wat tijd moeten gunnen, om het hele kampioenschap een beetje bijeen te brengen. Alles is nu eigenlijk beetje overhaast moeten gebeuren: opbouwen van wagens, technische fiche's van de wagens(al dan niet reeds in orde), en ga maar verder. Ze zullen nu zeker ervoor zorgen dat het kampioenschap closer wordt, door op een of andere, of misschien wel meerdere manier(en) in te grijpen.

Mijn plus: Mooi deelnemersveld, veelvuldig aanwezige (vrouwelijke) publiek, strijd tussen de wagens onderling, en niet te vergeten de gratis tickets

Mijn min: Walk-over van Pk (again), uitvallen van de Mosler's, geluidsinstallatie naast het circuit doet het jaar na jaar slechter en er wordt voorlopig blijkbaar NIETS aan gedaan om het te veranderen, staat van de parkings worden er niet beter op (sporen van vorige keren staan er nog goed, gelijkmaken aub !!!). En dan nog een min-punt naar vele supporters toe: Afval gooi je in een vuilbak, niet zomaar op de grond !!!

Mijn conclusie: er is nog veel werk aan de winkel, maar men zit op de goede weg, dus volgende keer zijn we er hopelijk weer bij.
Reply With Quote