Quote:
Originally Posted by Bramzel
Om toch een klein lichtpuntje in deze duisternis te scheppen; Het schijnt dat Panoz gewoon nog niet meer wagens heeft kunnen leveren: Mannen als Heylen en Zwolsman Jr. schijnen gewoon budget te hebben, maar er zijn geen teams met wagens beschikbaar. Ik ben er dan ook positief over dat we later in het seizoen nog meer auto's gaan zien. Ik heb hier geen harde bron voor, het zijn geruchten die ik las op een ander forum. Maar ik mag graag optimistisch zijn, dus ik hoop op het goede 
|
Wat je hier zegt ivm dat Panoz nog geen 20-25 chassis heeft kunnen afleveren bij teams vind ik maar iets strafs...
Ik denk dat het eerder zo is dat Panoz nog geen 20-25 chassis heeft kunnen verkopen aan teams, aangezien die ook wachten op (veel) geld van piloten (en/of sponsors)... Iedereen heeft zowat schrik om in een zeer duur avontuur te stappen (lees: investeren) met heel wat onzekerheden...
Wacht iedereen op iedereen?
Ik sprak 2 weken terug McIntosch nog uitgebreid over (z'n project in) de Champcars en hij heeft me over het telaat leveren van de Panoz wagens bij de teams helemaal niks gezegt...