View Single Post
  #66  
Old 13-04-2007, 20:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Rijders gaan zelf bepaalde regels/uitspraken uit 'de' Autosport gaan tegenspreken... En het hele verhaal over het ontbreken van Champ Car chassis blijkt één grove leugen te zijn. Bedankt 'Autosport', tot nooit meer ...
Met de volgende uitspraak ga ik zeer zeker geen vrienden maken maar een coureur, zonder aanziens des persoons, is een van de minst betrouwbare bronnen Het zal niet de eerste keer zijn dat coureur X iets roept in blad A en dan, geschrokken door de reacties, het doodleuk gaat ontkennen op site B.

Een week later, in exact hetzelfde blaadje, vernietigende commentaren van Robin Miller over champcar 2007, toch niet de minste (lees onderaan deze link zijn bio/achtergrond). Als ik zijn stukje juist vertaal moet er toch een productie-probleempje zijn bij Elan Met alle respect voor Heylen maar ik schat ene Miller net ff iets hoger in

Enkele opmerkingen uit dat artikel:
  • Status Champcar 2007: shaky, shrinking and stumbling.
  • Media: American media ignores the series and it costs the owners millions to be on television, where dog shows get better ratings.
  • Kalender: Waardeloos, teveel gaten.........we eindigen tijdens de kerstboodschappen.
  • Onduidelijke leiding: 4 directeuren ( Kalkhoven, Forsythe, Pettit & Gentilozzi) die alle 4 iets anders verkondigen. m.a.w. geen dictator binnen de groep die een duidelijk pad uitstippeld.
  • DP01: leuk, sexy, snel maar de kwaliteit? Er zijn er (monteurs/engineers met een lange staat van dienst) die roepen: ''biggest shitbox in modern history" Een gammele bak: lekkende brandstoftanks, problemen met bekabeling en versnellingsbakken, ophangingen die niet passen, onduidelijke gaten op verkeerde plaatsen en de paddles achter het stuur die het niet doen. Praten we nog niet over het nieuwe tanksysteem dat 2 dagen voor de wedstrijd arrivieerde! Vraag eens aan Tracy of die daar blij mee is
  • Spare-parts: Carl Haas heeft werkelijk geen idee hoe hij deze service moet verlenen tijdens de komende twee wedstrijden. Hij heeft de voorraad van zijn eigen team aangesproken om de rest te helpen.
En zo gaat dat stukje nog wel ff door.............. in IRL in de lange termijn geloof ikzelf ook niet ondanks een tijdelijke opleving in 2007 (wel 20 wagens voor een seizoen en nu reeds voldoende wagens voor de Indy 500). Wat blijft er dan over in de States? Naast NASCAR (en onderliggende series) gaan de DP's van de Grand-Am de winnaar worden. Zie de reacties van Lola en Tatuus m.b.t. deze afzetmarkt
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote