Quote:
Renault Zolder - d’Ambrosio geweigerd in Eurocup FR 2.0
d’Ambrosio:Nu schrijft het reglement inderdaad voor dat een rijder die in een klasse met een hogere cilinderinhoud dan 2.0 scoort, niet mag deelnemen. Ik vind dat Renault hier in de fout is gegaan. Ze hadden dit vroeger moeten melden aan mijn team en mezelf, en niet een uur voor de start van de kwalificaties. Het bewijst wel dat ik gevreesd werd door de concurrentie, dat ze bang waren dat ik hen zou verslaan. Zeer jammer.”
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1399
|
Weet je wat ik vind? d’Ambrosio, jij en je team zijn te lui om een reglement te lezen! Jullie zijn in de fout gegaan en niemand anders. De beste blaag geeft in zijn eigen quote zelfs aan dat ie fout is en dan nog de schuld op Renault steken? Sterk bezig!
Wel opmerkelijk dat andere teams de organisatie (valt dit onder verantwoording van een RPM?) erop moeten wijzen dat er een "illegale coureur" onder de gelederen aanwezig is. d’Ambrosio en Cram competition hadden niet eens mogen worden toegelaten op de deelnemerslijst.......om maar te zeggen, d’Ambrosio en Cram competition hadden niet eens moeten overwegen om deel te nemen aan deze meeting.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|