View Single Post
Old 02-05-2007, 20:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Ik had nog nooit de Wallonie gedaan in het verleden, dit jaar moest ik weer bijna passen. Maar door het mooie weer en de show KP hebben ze me vrijdag kunnen lokken naar (de Citadelle van) Namen.

Ik vond de vrijdag avond wel tof, vooral door de Dakar (Henrard en Demevius) en rally cross demo's.
De rallycross demo stak mooi in mekaar, alle soorten wagens waren er (WRC, S1600, Lancer, Volvo, Historic, ...) en ze gingen écht wel "à fond".
Dat bleek wel door de koprol van Huybs in z'n Lancer en een afgebroken wiel voor de MK1, best wel uitzonderlijk voor een demo...
Het publiek had natuurlijk niks liever dan z'n spectakel....

Er was ook écht veel volk, een bom volle tribune op de Citadelle én veel sfeer (zoals steeds in wallonië).

Het parcour stak mooi in mekaar voor de 3 show ronden boven op de Citadelle, technisch én men een drift bocht op het grind...
Doordat de hoogste startnr als eerste over de show KP moest, was er op het einde dus de climax door de toppers, dit samen met een speaker de sfeer er super in hield en de donker die al ff gevallen was maakte er een onvergetelijke avond van!

Last edited by Mr.Dallara; 02-05-2007 at 20:10.
Reply With Quote