Quote:
Originally Posted by Mark
Volgens de foto's op dsc.com ziet het er allemaal zeer nauw en eng uit. Vrees voor een regelrecht midfield-mayhem lijken me terecht. De achtergrond van dit circuit blijft absurd realistisch, hopenlijk kun je dit vastleggen in je foto's Tom
 Prachtig toch, het forumke heeft zelfs een correspondent ter plekke 
|
De achtergrond, hét Paleis dus, doet direct denken aan rijkdom alom. Terwijl er hier -zoals in alle grote steden- ook enorm grote armoede is, dit in combinatie met een week land de miljoenen paddock in het midden van de stad zorgt voor nog meer contrast!
Ik was opweg naar men hotel bijna het slachtoffer van 2 gasten die me wilde overvallen en m'n geld ratten... een goei stomp en de longen uit m'n lijf gelopen heeft me veel last bespaard, maar het gevaar schuild hier achter elke hoek zéker als de nacht gevallen is...
@ Mark: url van de foto's op dsc.com ?
Ik ga in de loop van de dagen nog wat foto's posten in het album op
BTSpictures.be, hou het in de gaten dus...
Mss ook nog ff vermelden dat in de GT3 paddock bij Hexix nog maar 2 Aston GT3's staan. Een mecano vertelde me dat de 3e (voor Marchal) nog onderweg is maar er nog steeds geen 2e piloot gevonden is! (de eerste training vd GT3 is morgen vroeg al, het zal allemaal last minute worden...)