Zou hier over SRO toch nog even één ding kwijt willen, ze maken in hun nieuwsletters en op hun website publiciteit voor de MGVDBelcar, en er staat onder andere in vermeld, de referentie tijd voor klasse 3 ligt 1,5 à 2 seconden boven de pole in GT3. Nu zijn ze gewoon al heel het jaar met ons "kloten" aan't spelen. Elke wedstrijd vinden ze wel een ander regeltje uit, de eerste wedstrijd komen ze af met een gemiddelde van de top drie uit de vrije training(waarom zou een team dan door rijden tijdens deze training?) plus 1,30 seconden. Ze tellen er dan uiteindelijk 1,50 bij. In Donington mogen we in de kwalificaties niet onder 1min 14.000 rijden, terwijl de snelste mosler daar 1min08.9?? draaide ofwel maar even 5sec verschil. In de wedstrijd hebben ze die dan onder druk maar herleid naar iets meer dan 2 seconden, op het korste circuit van het kampioenschap; (waar is die 1,5 sec van de website???).
Nu in Spa draaide de Corvette van PK-sport tijdens de vrije training reeds een tijd van 2.27.068. Toch behouden SRO en de RACB een normtijd van 2.33.000 voor de kwalificatie. Wij vragen vrijdag na de kwalificatie, wat onze nieuwe referentie tijd zal worden, antwoord morgen. Zaterdag na de warm-up, tijdens een extra briefing(9h30), vragen wij er weer om, antwoord straks. Om 10h15 loop ik eimand van SRO op het lijf, antwoord we zijn er mee bezig. Maar op de startgrid komen ze de normtijd uitdelen aan de wagens van klasse 3. Indien een regelement veranderd moeten dan trouwens niet alle deelnemers ervan op de hoogte worden gebracht?????? Ze hebben dat gewoon op de startgrid gegeven omdat we niet meer de tijd zouden hebben om er een discussie rond te voeren. IK NOEM DIT GEWOON "LAF". SRO en RACB durven gewoon niet de verantwoordelijkheid over dit onderwerp nemen. Ga je bij SRO aankloppen dan verwijzen ze u naar de RACB, ga je dan naar de RACB dan sturen ze u weer door naar SRO.
Ondanks het ons 80 plaatsen

straf heeft gekost, toch bijzonder knap van Kevin dat hij zaterdag tijdens de kwalificatie alle maar dan ook alle auto's(kl1,2 en 3) achter zich gelaten heeft.