Ik ben al even terug van de testdag.
Viel op:
* aanwezigheid van de Pagani Zonda, hoewel de wagen niet bijzonder veel rondjes gereden heeft moet ik zeggen... Als die 10 ronden achter elkaar heeft afgemaald zal het veel zijn. Die gaan toch geen 24u proberen rijden met dat ding? Moordmachine, dat wel
* Lemeret in de Maserati. Ik had zijn interview nog niet gelezen op Pitstop.TV maar ik vond al dat ie als Goliath in die wagen zat, net alsof ie een rugzak aan had
* JetAlliance Aston's: 2 aanwezig, slechts 1 gereden... om geen onnodige schade op te lopen schijnbaar. Ik vond het al raar dat er maar 1tje reed op de baan.
* Luc Alphand: hadden C6R & C5R bij, maar alleen de C6R is buiten gekomen.
* Geen Spyker gezien
* Weinig opkomst van GT3's gezien. Ik hoopte op de Matech Ford GT's, helaas
* nieuwe busstop is huilen met de pet op. Hadden ze hem maar gelaten zoals ie was, nu is het helemaal niks. Totaal onnatuurlijk en past niet bij de baan. Inrit naar de pit is gekkenwerk, wie heeft zoiets ooit bedacht?
* Vielen zeker op: de bende eikels die het nodig achtten om met hun auto's +70km/h te vlammen op de baantjes langs het circuit. Nooit eerder gezien, levensgevaarlijk als voetganger!
PS: Vitaphone was schijnbaar niet zo gelukkig met hun pitboxen. Er was de nodige commentaar op waterlekken en afwerking. Terecht als ik het zo wat meer in detail bezag