Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ik ben al even terug van de testdag.
Viel op:
* aanwezigheid van de Pagani Zonda, hoewel de wagen niet bijzonder veel rondjes gereden heeft moet ik zeggen... Als die 10 ronden achter elkaar heeft afgemaald zal het veel zijn. Die gaan toch geen 24u proberen rijden met dat ding? Moordmachine, dat wel
* Luc Alphand: hadden C6R & C5R bij, maar alleen de C6R is buiten gekomen.
* nieuwe busstop is huilen met de pet op. Hadden ze hem maar gelaten zoals ie was, nu is het helemaal niks. Totaal onnatuurlijk en past niet bij de baan. Inrit naar de pit is gekkenwerk, wie heeft zoiets ooit bedacht? 
|
De Pagani ziet er lekker uit. Jammer toch dat die wagen zo onbetrouwbaar is, want ik zou die graag vaker zien rijden.
Dat Alphand de C5-R en C6.R bijhad is niet zo onlogisch. Ze kwamen ook rechtstreeks van de Nürburgring, dus beide wagens waren ingeladen.
Ik ben ook geen fan van de nieuwe busstop. En ja, die pit entry, daar zie ik nog brokken van komen in de F1. :d
Vandaag ook weer het typische Spa-weer gehad, in tegenstelling tot de voorgaande jaren. Veel regen en dat maakte het ook niet makkelijk voor de 3de en 4de rijders om de wagens in te rijden.