Quote:
Originally Posted by Mark
Wint Nunez een van de wedstrijden van de WSbR 3.5? Leuk voor die jongen maar dat zegt meer over het gemiddelde nivo van de WSbR 3.5 coureurs dan over Nunez. Het palmares van Nunez is niet echt overtuigend te noemen. Mag ik zeggen dat WSbR 2007 van een slechte jaargang is?
Dutch F1 hopefull van der Garde (mogen wij Dutchies nog ergens een houvast aan hebben?  ) kan in dit veld geen deuk in een pakje boter slaan. In de F3 bij ASM lukte het ook al niet. Na 1/2 jaar WSbR 3.5 krijgt die van mij het predikaat: te licht bevonden. Toppers presteren vanaf race 1, krabbers na een eerste seizoen of zo
Idem dito voor Baguette en Herck, 3.5 is een maatje te groot.
Bij de Meganes zien we dan opeens Franchi op de eerste plek, ook leuk voor die gast maar slechts 21 deelnemers?  Heeft het concept WSbR zijn top bereikt en zien we een dalende tendens?
|
ergens kan ik me wel in je redenering volgen. Daaruit kan ik dan toch volgende positieve zaken halen : Vettel is dus een topper. Delivering the goods van bij seizoensaanvang. En ook mijn eigen favoriet : Felipe Albuquerque, komt pas kijken in de 3.5 maar staat waar hij moet staan. Beide heren zijn toch F1 en GP2 waardig lijkt mij.
De rest van het veld loopt inderdaad wat uit elkaar qua kunde en inzet. Vandergarde overtuigt mij ook niet. Kimball en ook Hanley moeten veel beter kunnen. Aleshin is echt wel een kluns, die is erin geslaagd om elke andere wedstrijd wel eens te spinnen voor het gehele pak. Blijkbaar ook weer in Hongarije. Van Xavier Maassen had ik dan weer veel meer verwacht want die reed toch mooie races in de FR 2.0
Elke serie heeft wel eens een zwak jaar en een topjaar (ja.. zelfs de F1)? De beste "cuvée" vind je heden ten dage in de GP2 denk ik.