Tensor FR.
Beste Mark,
De naam Tensor stond ook onder de foto's (sorry de resolutie is niet hoger dan ze nu zijn) die ik heb verkregen via circuit zolder, daar waar deze wagen vandaan komt. Ze hebben hem daar gebruikt als promotie wagen en heeft sinds 1998 niet meer gereden!! Puur per toeval liep ik daar tegen deze wagen aan en heb hem overgenomen. Heb enkele nieuwe foto's toegevoegd van hoe ik hem daar aantrof en eenmaal thuis beetje gekuist.
Vind het een heel interessant en aannemelijk verhaal over Jacky Eeckelaert.
Zou de auto graag in de orginele staat terug brengen (hij is helaas niet geheel compleet!!) en daarom zoek ik naar de herkomst. Ook bijgevoegd is een foto van de rubber benzine tank die ik aantrof. Hierop is te lezen dat die tank is gemaakt bij Uniroyal (Aken) voor klant (Kunde), Roveld Racing Cars. Zou dit dan een chassis bouwer zijn die deze auto naar constructie van Jacky Eeckelaert gebouwd heeft??? Kan zelf niets vinden over Roveld Racing Cars??
Ben al heel blij met de huidige informatie, misschien kan "een lezer" van het forum nog meer vertellen over deze tensor, waar er volgens mijn info maar 5 van zijn gebouwd, dit chassis is nr.3, waar zijn de andere 4 wagens gebleven???
Tot horens,
Maurice
|