Quote:
Originally Posted by raceboy
Het wordt wel lekker duur. 60€ met daarin tribune tot daaraan toe, maar 15€ om op een hoop gras te staan?
Ook weer leuke gestapopraktijken van de security gezien. Kom je aan op donderdag met je pre-sale tickets, is alles nog gesloten om 10 uur. Geen probleem je mag binnen en ruil later maar om. Aan de paddock is geen controle dus je loopt zo naar de busstop. Wil je terug richting paddock mag je ineens niet door want daar (en daar alleen) staat controle. Komt zo een kale testosteronjunkie je zeggen dat je eerst naar source moet om daar je kaarten in te ruilen.
|
Ik had ook zoiets. Ik wilde op donderdag een kaartje kopen...maar dat kon nog niet ("hoofdingang) dus ben doorgelopen. En ik kwam overal waar ik moest zijn. Mijn vriendin was wat angstiger en wilde toch graag een kaartje kopen. Dus aan het eind van de dag een kaart gekocht, we zijn buiten het circuit gaan eten...dus zo'n pre-sale ticket van 60 Euro aangeschaft...
De volgende dag, we wandelen van het einde van de F1- paddock door die tunnel daar, zodat je eigenlijk gelijk bij Le Source bent. Daar worden we tegen gehouden, want we hebben niet de juiste tickets. We zijn maar terug gelopen en via de tunnel bij de Busstop naar de Busstop gegaan.
Op zaterdag hebben we dezelfde wandeling gemaakt én was het geen enkel probleem met diezelfde tickets. Raar, maar waar.
Ik heb 60 Euro betaald en had toegang tot alle tribunes, maar deze kaarten waren dan ook op donderdag gekocht. Schijnbaar toch "Pre-sale".
Ook hoorde ik inderdaad dat het 15 Euro voor parkingkaart was. Wel erg duur!
Ook ik hoorde van dat commentaar. En ik had een Duits sprekend meisje bij me, en ze begreep de helft niet. Een jongen uit Amerika heeft maar naar de wagens staan kijken...wat het commentaar was, dat begreep ie niet.
En ook ik had dus wel de indruk dat het rustiger was. Zeker op de vrijdag vond ik het echt een stuk rustiger. Ook het weekend was minder druk dan vorig jaar...maar dat had waarschijnlijk te maken met het weer. Als ik niemand bij me had, had ik (denk ik) ook eerder weggegaan...
Toch was het geslaagd en kom ik, waarschijnlijk, in 2008 weer