View Single Post
Old 03-08-2007, 19:54
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ah, dan had ik het bij het verkeerde eind wat die reclame betreft. Jammer, ik dacht dat het budget van de paddock misschien serieus de hoogte in was geschoten dat men zich zo'n reclame kon veroorloven of dat men connecties had met een welwillende teambaas.

Wat de omstreden Maserati betreft, geen commentaar want ik ben niet thuis in die materie, maar als het een proto was, dan had hij die GT toch gewoon naar huis moeten rijden ? Ik vind het wel een mooie wagen, maar hij oogt wel meer als een proto op het eerste zicht. Bovendien ben ik gewoon blij dat er nog wagens met die naam vooraan meerijden. In hoeverre die auto's nog echt Maserati's zijn of Ferrari's weet ik ook niet, maar de naam Maserati staat er toch weer en dat stemt me vrolijk.

Over het wedstrijdverloop ook geen commentaar. De wedstrijdleiding lag in handen van Bruynseraede en ik dacht dat die toch vrij integer was. Ik heb wel gehoord dat heel wat mensen, waaronder toch iemand als Duez, het helemaal niet eens waren met de beslissing om toe te staan dat over de curbs te rijden en een of twee stukken die eigenlijk niet tot het circuit behoorden (Eau Rouge en de bocht voor La Source). Maar da's hier ook al aangekaart als ik me niet vergis.