Nu even mijn antwoord op de consument op verkeerde been te zetten.
Van bij het begin van de prijszetting van dit evenement wat duidelijk georganiseerd wordt door een externe organisatie. Was het duidelijk dat de prijs in voorverkoop evenveel zou zijn dan aan de kassa zelf. Natuurlijk aangezien het aantal plaatsen op de verschillende tribunes beperkt is, is het altijd handig om die kaarten in voorverkoop te kopen. Want deze kunnen op de dag zelf uitverkocht zijn. Maar toch neem ik dit risico en zal ik mijn tickets de dag zelf kopen.
Ik ben er van overtuigd als men een goede plaats wil (vb eerste linkse) men zijn kaarten op voorhand moet kopen. En vind niet abnormaal dat men hiervoor dan reserveringskosten en portkosten betaald. Als men naar een concert of festival gaat betaald men 9/10 even veel aan de kassa dan in voorverkoop. Maar ja het risico dat er nog tickets beschikbaar zijn is natuurlijk iets anders. Aangezien de prijzen die gehanteerd worden voor de champ car denk ik wel dat er nog tickets te koop aangeboden worden de dag zelf, maar ja dan kan je wel alleen maar kiezen wat nog beschikbaar is.
Een punt waar ik me in terug kan vinden is de communicatie omtrend de prijzen, waar kan besteld worden en de kosten hiervan veel kan verbeteren.