Quote:
Originally Posted by yannick88
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .
|
So what? ....
Als ik in een winkel iets koop dan verwacht ik dat te krijgen dat ik koop. Ik moet mij toch geen zorgen maken over het feit dat die winkel misschien voor volgende week te weinig stock zal hebben of te veel of dat er dat weekend meer/minder/niet genoeg/teveel klanten zijn? Dat hoeft de klant zich toch niet aan te trekken? Alsof er niet meerdere bedrijven zijn die buizentribunes zetten.
Akkoord dat CZ niet "de organisatie" zijn maar misschien moeten ze wat selectiever zijn dan met welke bedrijven ze in zee gaan. Ik heb al zoveel dingen gelezen omtrent die Champcarhistorie dat ik er niet van verbaasd zou staan dat er zulke truuk (B kaarten op S tribunes zetten) wordt uitgehaald.
Yannick, als jij meer inzicht hebt in de zaken die CZ aangaan en je wil die hier mededelen dan zou je de "fans" (waarvan ik er ééntje ben denk ik toch) beter kunnen geruststellen. Gebruik volzinnen en leestekens, dan krijg je geen verwarrende berichten. Ik was in alle geval al geschrokken en dacht dat ze me voor de derde keer "een toer gingen lappen"....