View Single Post
Old 17-08-2007, 20:48
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ben benieuwd Moeten de brons-bezoekers dan gaan bijlappen? Of gaan ze de lege plekken in zilver opvullen met bronskaarten. Lijkt me dan niet zo leuk voor de mensen die zilver besteld hebben. De zilveren rugzaktoerist mag € 120,00 dokken, zijn bronze broeder die naast hem zit maar € 95,00.
Very pissed indeed!
Dit zal de eerste en enige keer zijn dat die organisator mij zo heeft liggen.
Als ik dat zo bekijk dan ben ik voor een aardig bedragje in mijn hemd gezet. Eerst omdat ik "reservatiekost" moest betalen voor tickets die zogezegd alleen maar via Sherpa waren te bestellen, en nu nogmaals omdat een ticket met lagere waarde plots een upgrade krijgt naar een hogere categorie. Tweemaal 25 euro is anders al eens een pintje meer of minder op het circuit, reken daarbij nog eens tweemaal reservatiekost en je hebt er al een stevig maal en een souveniertje erbij ook.

Redelijk ontstellend vind ik dat!

Ik heb alle aandrang gekregen om te klagen bij de organisatie maar waar vind je "Race Management"? Dat zijn de mensen die blijkbaar organiseren voor Champcar Europe. En bij Champcar Europe lijken ze te vinden dat tickets@champcar europe blijkbaar de meest begeerde link dient te zijn.

Lijkt me dus dat buiten 'tickets bestellen' je niet te veeel van de organisatie te zien krijgt. Als iemand adressen of telefoonnummers heeft...graag, want ik wil ze nu toch wel eens mijn gedacht zeggen. als ze mij voor meer dan 100 euro bij de neus nemen dan is dat wel het minste wat ik kan doen.
Reply With Quote