Al goed en wel... maar Mr Van Buuren zit rustig in zijne bungalow op Curacao (of daaromtrent) terwijl zijn diensten hier met de chocodijzen van de rechtgeaarde autosportfan (-annex goedmenende Zolderbezoeker) rammelen.
Heeft CZ dan helemaal niets te zeggen aan die situatie? Moest ik van hen zijn ik zou toch eens wakker schieten want dit avontuur zou hen wel eens meer nadeel dan voordeel kunnen opbrengen op de langere termijn.
Dit zal toch wel een episode worden waar de meeste bezoekers zich éénmaal maar zeker geen tweemaal gaan laten aan vangen.
Als ik de hele historie dus goed begrijp dan worden de bronze tribunes niet gebouwd. Maar iedereen die een bronze heeft gekocht mag gerust gaan zitten op een Silver tribune. En daarbinnen geldt dan het motto : wie eerst komt, die eerst maalt? Zodat het kan voorvallen dat de zilveren mens, die niet vroeg genoeg komt, geconfronteerd kan worden met een redelijk goed gevulde tribune, omdat bronzen mensen daar reeds hebben plaatsgenomen? Toch wel een redelijk verwarrende situatie?
Ik vrees dat Zolder hier aanhangers en bezoekers aan gaat kwijtspelen. Niet iedereen bezoekt dit soort forums om alle achtergrondinfo te gaan uitpluizen.
Last edited by buchinski; 20-08-2007 at 20:39.
|