View Single Post
Old 20-08-2007, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ik snap het niet echt... er wordt nu al heel de zomer honend gaan over de ticketverkoop, en gezegd dat er waarschijnlijk niet veel tickets gaan verkocht zijn...

wat zit iedereen hier dan te vrezen dat ze geen plaats gaan hebben??
Heb jij dan signalen van de officiele instanties ontvangen dat de kaartverkoop niet dat is wat het had moeten zijn? Ik niet..........

De mensen die brons hebben besteld via Sherpa hadden op zijn minst een mailtje mogen ontvangen dat hun tribune gecancelled is en daarin verdere instructies uiteraard. Tot op heden weten die mensen nog van niks. Die mensen komen vij-, zat- of zondag aan en worden dan geconfronteerd met GEEN tribune Brons. Zoekt u het zelf even uit op het circuit!

Idem dito voor de Zilver-gasten, die vrezen nu voor hun plekje terwijl dit naar alle waarschijnlijkheid niet terecht is. Kunnen we dat die mensen kwalijk nemen? Nee, ze weten niet beter

Op het gebied van communicatie tussen bezoeker en verantwoordelijke ticketverkoop is dit barslecht te noemen. Als mijn informatie correct is dan mogen we qua bezoekers-aantallen een DTM 2002 scenario verwachten
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote