View Single Post
Old 20-08-2007, 22:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
al deze grieven hebben natuurlijk een bepaalde juistheid.
Maar de schuld in de schoenen van het Circuit Zolder schuiven vind ik toch echt onterecht.
Want de organisator (M. Van Buuren en zijn organisatie) staan in voor de de gehele manier van hoe kaarten en prijzen bepaald werden.
Werk aan de winkel voor CZ en nieuwe CEO! Het is dus bij zeer veel mensen nog steeds onbekend dat CZ zich richt op haar core-business. Baantje verhuren, niet meer en niet minder

Niks mis mee, werken bij een verhuur-firma kan plezant zijn. Klop aan bij de huurder (in dit geval van M. van Buuren) en niet bij de verhuurder (CZ) indien er problemen zijn. Zoiets zet je dan in de "algemene voorwaarden" op de achterzijde van een ticket

Kunnen we dat de bezoeker van CZ kwalijk nemen? Nee, 99% denkt nog steeds dat CZ alles doet. Voor zover ik weet heb ik nog nooit een stuk in het HBvL of ander periodiek gezien dat CZ een nieuwe (verhuur)koers vaart.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote