View Single Post
Old 23-08-2007, 19:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by brr01 View Post
Naar ik gehoord heb in een discussie tussen de organisatie enerzijds en de piloten Bourdais, Rahal, Wilson, Pagenaud en Power anderzijds, zou er een probleem zijn met de curbs in de eerste linkse. Het zou gaan om de gele curbs die ze boven op de andere geplaatst hebben...De rijders zouden deze curbs wegwillen.
Kan ik me iets bij voorstellen dat de coureurs klagen:

Foto's: www.racexpress.nl

Dat je dergelijke ""broodjes" aan de binnenkant van een bocht legt om afsnijden te voorkomen is niet meer dan normaal. Als je nu in de fout gaat in de eerste linkse en je pakt zo broodje mee dan kon de wagen weleens gekke dingen doen. Als je dan dwars in het grind komt dan kon de wagen weleens gaan rollen.

Mocht de heren alsnog misbruik gaan maken van de betonstrook aan de rechterzijde van de rood-witte curbs zet je er toch een observer neer Die mannen kosten toch niks
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote