View Single Post
Old 27-08-2007, 08:54
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Verklaar je is nader.
Ik heb ook zoiets meegemaakt op vrijdag. Er werd gezegd dat je in de rij moest aanschuiven voor de handtekeningensessie, dat zag ik al niet goedkomen: Belgen kennen dat niet "aanschuiven in een ordelijke rij". Ik stond ver naar achter maar ook niet helemaal laatst. Toen de rij nog een 20tal mensen lang was zag cor, verantwoordelijke paddock, dat het toch wel dicht tegen lunchtijd was en wou blijkbaar graag naar huis. Gevolg de mensne die een uur in de hitte hadden staan aanschuiven konden fluiten naar hun "fan appreciation". Champcar medewerkers deelden dan posters uit:1 van Bourdais en 1 van PAgenaud. Sorry dat is zielig. Gelukkig trok Heylen het zich niet aan bleef die doortekenen. Het ergste van alles is nog dat volgens CZ: "de piloten nog een belangrijke briefing hadden". 10 min later waren ze allemaal aan het eten en het drinken in de vip tent. Ik ben blij dat ik zoveel beteken voor Cz dat ze in mijn gezicht durven liegen.
Inderdaad, de zogezegde verantwoordelijke(n) van CZ in de paddock (maw die op hun brommerke ) meten hun dikwijls meer sterallures aan dan de piloten...is niet enkel geweest bij deze race, maar heb dat al veelvuldig gezien...zelfs op een doordeweekse training op donderdag.
Reply With Quote