View Single Post
Old 27-08-2007, 09:15
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Verklaar je is nader.
Ik heb ook zoiets meegemaakt op vrijdag. Er werd gezegd dat je in de rij moest aanschuiven voor de handtekeningensessie, dat zag ik al niet goedkomen: Belgen kennen dat niet "aanschuiven in een ordelijke rij". Ik stond ver naar achter maar ook niet helemaal laatst. Toen de rij nog een 20tal mensen lang was zag cor, verantwoordelijke paddock, dat het toch wel dicht tegen lunchtijd was en wou blijkbaar graag naar huis. Gevolg de mensne die een uur in de hitte hadden staan aanschuiven konden fluiten naar hun "fan appreciation". Champcar medewerkers deelden dan posters uit:1 van Bourdais en 1 van PAgenaud. Sorry dat is zielig. Gelukkig trok Heylen het zich niet aan bleef die doortekenen. Het ergste van alles is nog dat volgens CZ: "de piloten nog een belangrijke briefing hadden". 10 min later waren ze allemaal aan het eten en het drinken in de vip tent. Ik ben blij dat ik zoveel beteken voor Cz dat ze in mijn gezicht durven liegen.
Het gaat mij vooral om die "Ik werk van 9 tot 16u30" mentaliteit. Heb het verhaal van de posters niet zelf gezien maar ook gehoord. Verder staan er nog wat voorbeelden in deze topic...

BTW: Ik vind dat Heylen zijn uitleg over zijn zeer matige prestatie maar zwak is...Over de 7de versnelling. Ik heb daar ten eerste niet veel over gemerkt en ten tweede vraag ik mij af hoe vaak men in Zolder in 7de versnelling rijdt.

En over dat radiocontact. Denkt Heylen dan zelf niet na....Als je ziet dat het een full-course yellow is en iedereen voor u gaat binnen op een halfuur van he t einde wacht je toch ook niet om te gaan pitten.
Reply With Quote