View Single Post
Old 27-08-2007, 21:29
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
...en nu dit jaar bij de Champcars (geen idee wie verantwoordelijk was voor de accreditaties).
Je kon je aanvraag richten naar Champcar Europe of naar ene meneer Vincent Franssen.

Ik had een aanvraag ingediend (voor F1Journaal), omdat ik niet wist of en hoeveel belangstelling er zou zijn. Heb een bericht teruggekregen met vragen naar welk soort website ik vertegenwoordigde.

Ze wilden enkel een accreditatie geven aan "the general press" en aan sites/bladen die een belang hadden in Champcar berichtgeving. Blijkbaar kwalificeerden wij niet daarvoor want ik heb er dan niets meer van gehoord.

Ik vraag waar mogelijk altijd iets aan. Ten eerste moet je toch eerst materiaal hebben om dan iets te kunnen publiceren, en ja, die "fotograafplaatsen" zijn, wat men ook moge beweren , duizend keer beter dan de traditionele plaatsen, "achter den draad". Verder is zulk press kaartje altijd wel geloofwaardiger als je vist achter een statement of een mening.

Maar ondertussen heb ik geleerd van mijn plan te trekken en hanteer ik altijd mijn motto : "ja kunt ge krijgen, neen hebt ge al". En dus loop ik door waar ik kan, trek foto's van waar het soms niet mag en stel vragen aan iedereen die eruitziet alsof hij iets zou kunnen weten.

Over de loop van een weekend denk ik dat ik dikwijls meer piloten spreek en meer teammensen dan vele van die "ge-accrediteerden"
Reply With Quote