Thread
:
24 uur van Zolder 2007, de aanloop........
View Single Post
#
221
09-09-2007, 20:14
rallybiet
De Paddock Rookie
Naar het schijnt was het een mooie strijd voor de overwinning. Maar als baancomisaris weten wij daar niks van in Zolder. We kregen wel elk uur de stand door. Maar niet hoeveel voorsprong de leiders hadden. Rond tien uur gisteren avond zijn de takelwagens uit gereden. Ik kan daar maar 1 zaak over zeggen. Het was levens gevaarlijk. Niet eens een safetycar procidure! Sorry maar dat begrijp ik niet. Een paar deelnemers zijn door het oog van de naald gekropen of waren bijna er tegen gevlogen. De takelwagens heb helemaal geen ervaring in zo een situatie in volle race zonder safty car. Dus Danny Dubois de nieuwe speciale regelemanten trekken op niets. Ik persoonlijk vind het niet kunnen. Vandaag ben ik na mijn shift eens de pits eens in gegaan. En wat daar allemaal mag zou ook niet mogen. De vips mogen de boxen niet uit normaal. Maar ze waren daar gewoon aan het wandelen tijdens de race. Zelfs kinderen van onder de tien jaar. In Francorchamps tijdens de 24uren gebeuren zo een dingen niet in de pits maar in Zolder kan dat maar allemaal.
rallybiet
View Public Profile
Find all posts by rallybiet