View Single Post
Old 10-09-2007, 09:44
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Eerst en vooral ga ik akkoord met het feit dat de negativiteit hier weer heerst de laatste tijd, bvb. i.v.m. PK Carsport. Winnen ze is het omdat ze connecties hebben, vallen ze uit vinden sommigen ook wel wat om over te beginnen... Was het niet omwille van het beschimpen, bespotten,... van teams dat de sticky !!!waarschuwing!!! bovenaan het forum werd gezet? Misschien nog eens lezen is aan te bevelen...

Wat de race betreft vond ik het aangenaam om volgen, ik ben er zaterdag om 14u00 toegekomen en zondag om 17u30 weer vertrokken zonder één minuut slaap en ik heb er geen spijt van. Het was een race met heel wat positiewissels en als ik het goed heb zijn er heelwat verschillende leiders geweest. Tevens uitvallers op al dan niet onverwachte momenten wat jammer is voor de teams maar goed voor de spanning. Het terug naar de pits brengen van uitvallers was volgens mij een hele goede beslissing, of hadden zij die ertegen waren misschien gedurende de laatste 6 uur naar 5 rondtoerende wagens willen kijken? Er zijn er heelwat terug naar binnen gebracht dus niks dan lof over die beslissing.

Teveel Porsches??? Als je de uitslag ziet kan je de teams niets kwalijk nemen he? Ik zou zelf ook graag meer afwisseling zien maar het is nu eenmaal zo. Zij die het maar niets vinden dat het een Porsche cup noemen kunnen ook 25 Euro sparen en gewoon thuis blijven...

Het aantal toschouwers leek me ook maar wat minder, al las ik her en der dat het ongeveer hetzelfde was als vorig jaar... denk ik niet. 'k Weet nog dat het vorig jaar op zondag in de paddock een drukte van jewelste was met vaak opstoppingen tot gevolg, nu heb ik er op geen enkel moment iets van gemerkt.
Reply With Quote