Hi
Ik heb er ook een aantal dagen gelopen. En ook mij viel het op dat het een stuk minder druk was dan de voorgaande jaren.
Ikzelf heb het wel naar mijn zin gehad. Het was logisch dat een Porsche ging winnen, die hebben al wat ervaring. En het was goed dat de regel "terugbrengen naar de pits" bestond, anders was er echt (bijna) niemand aangekomen. Want bijna iedereen heeft wel wat schade opgelopen.
Het valt me mee dat hier niet zo negatief over PK gedaan wordt en er weer vanalles wordt gesuggereerd als "Volgend jaar misschien 2 auto's voor PK". Het is jammer dat het gebeurt is. Maar ook de Corvette vind ik een extra tintje geven.
Die Aston Martin was echt schitterend veranderd. Daar hebben ze op vrijdag wel uren aan zitten plakken.
Ik heb het interview van Marc Goossens gelezen in het Belang. En ik vond hem hele artikel 'vrij pittig' naar de Belgische autosport. Maar ik ben het wel met hem eens.
Nu ik de vele foto's terug zie, valt me op...Waarom zie je toch zo weinig foto's van het leven in de pitlane? Er staan heel wat mensen aan de muur, maar ik ben er geen enkele foto van tegengekomen. Af en toe tref je een pitstop-foto aan...maar dat is het. En ja, foto's van rijdende wagens kom je ten overvloed tegen.
Ik heb me best vermaakt...tussen pitbox 20 en 22! En het was allemaal zo slecht nog niet..., vond ik.
|