Quote:
Originally Posted by raceboy
niet geweest en zelfs niets gezien op tv. Dacht dan maar juist is in sportweekend te kijken wat er gebeurd was:
ik weet nu: - dat longin een gevaar op de weg is, dat je cola light ook in kleine blikjes kan vinden, dat de corvette uitgebrand is.
en dat is het dan ook.
|
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Dju, raceboy is me net voor. Wel, gewoon zeggen wat ik wou zeggen: het laatste grijntje respect dat ik nog had voor die twee pipo's is hiermee weg, net als dat voor Sporza...
|
Welja, ik trok ook zo'n ogen...

Wat was me dat!!!
Kumpen (en op 't eerste zicht ook Longin) die in hun Sporza-busje op weg naar hun vliegtuigje in Luik hun veiligheidsgordel niet draagt.
Dan in Italië in een (naar alle waarschijnlijkheid huur-)Focus met gierende banden vertrekken aan een péage, en daarna aan 170-180 slalommend tussen het verkeer...
Die mannen weten dat daar een reportage over gemaakt wordt, een cameraploeg bij is, daar kan m'n hoofd niet bij. En dat voor mannen die zich dit weekend uuuuuuuren mochten uitleven met pk-beesten op afgesloten circuit.
Altijd dat gezever dat autosport de boeman is en geen respect krijgt. Het 'imago' van onze sport is slecht, en onterecht... Maar dan wel 'toprijders' die de fout ingaan, in dat verband... Bedankt om mijn geliefkoosde sport in prime-time op één nog eens reden tot stigmatiseren te geven.
Mindere goden die sponsors zoeken, zullen de bonen misschien weer kunnen fretten.
Je zou Sporza een steen kunnen werpen, omdat ze dit soort pubergedrag in beeld brengen, en niets over de wedstrijd.
Maar 'heren' Longin (en Kumpen) verdienen dan een hele steenfabriek. Geef ze verdorie niet de kans deze beelden te maken! Als je een prof wil zijn, gedráág u dan als een prof.
...ONBEGRIJPELIJK...
edit: o ja, als RACB of Belcar-directie zijnde, zou ik toch een straf uitvaardigen voor het in negatief daglicht stellen van de Autosport.