View Single Post
Old 10-09-2007, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Yvonne View Post
Ik heb het interview van Marc Goossens gelezen in het Belang. En ik vond hem hele artikel 'vrij pittig' naar de Belgische autosport. Maar ik ben het wel met hem eens.
Eindelijk een "autoriteit" die eens iets durft te zeggen over het klant-onvriendelijke gedrag van die blauwe blazers!

Quote:
Originally Posted by lotuzzz View Post
...ONBEGRIJPELIJK...

edit: o ja, als RACB of Belcar-directie zijnde, zou ik toch een straf uitvaardigen voor het in negatief daglicht stellen van de Autosport.
De beelden kan ik helaas niet bekijken maar als Longin/Kumpen op de publieke TV een loopje nemen met de verkeerswet voor de openbare weg dan is een sanctie niet meer dan logisch! Een en ander staat zelfs vermeld in de algemene reglementen van de FIA / RACB. Coureurs die buiten het circuit, de sport in diskrediet brengen in welke hoedanigheid dan ook, mogen rekenen op een sanctie.

Remember het geval Heydens: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=9059

Woorden die ik 3 jaar geleden intikte:

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Mensen die een publieke functie dienen zich nu eenmaal te realiseren dat de daden en uitlatingen buiten hun functie ook gevolgen kan hebben voor het vervullen van hun functie.
3 jaar later ben ik nog meer overtuigd van die woorden! Als ik uit hoofde van mijn "baantje" een evenement of muziekfestival bezoek waarbij ik een klant bezoek kan ik het me niet permiteren dat ik in beschonken toestand aan de toog te vinden ben. De klant kon weleens naast me staan Als ik daar als prive-persoon was geweest had ik allang een sloot bier achter de kiezen of een vette joint op de bek. Nu is het: Heeft u watertje voor me?

Idem dito voor coureurs, of ze nu Longin, Kumpen, Mollekens, Goossens of Vosse heten.............dergelijke heren kunnen zich geen misstap veroorloven in het publieke leven. Terecht of onterecht? My, ass! Part of the job

Kan nog wel wat voorbeelden aanhalen van lullige gevalletjes uit de autosport waarbij coureurs hun loopbaan in vlammen zagen opgaan na een bepaald akkefietje.

M.b.t. negatief sentiment jegens PK Carsport? Ja, dat is aanwezig! Terecht of onterecht? Ik vel geen oordeel, wie ben ik? Echter als ik diverse persreutels lees dat PK Carsport aan de start komt met een nieuwe wagen voor de 24 uur van Zolder.............en uiteindelijk dan toch met die Corvette Z06 van start gaat, dan moet je niet zeuren dat je enige vorm van negatieve publiciteit voor je kiezen krijgt!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote