View Single Post
Old 11-09-2007, 06:41
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Jongens toch wat wordt dit toch allemaal opgeblazen... ik zie nu de video voor de eerste keer en als er hiervoor een sanctie moet gegeven worden dan wordt er volgend jaar nergens meer geracet...

- Er wordt met gierende banden aan de peage vertrokken... ja, da's inderdaad wat spelen/stoer doen (zoals je het wil weten) maar is dat nu zo'n groot probleem... er is nog geen burn out geweest he??? Ik heb al veel andere rijders die aan CZ (nee, niet OP het circuit) op die manier vertrekken en ik zal er hier zeker geen letter aan verspillen, is dat zo'n drama...

- De snelheid loopt op tot 180 en enkele seconden later staat de teller alweer op 150... eens even zien hoe snel de auto gaat. Diegene die dat nog eens niet gedaan heeft sta nu op... Iemand afrekenen op een momentopname van 5 seconden... Spijkers op laag water zoeken noemt men dat.

- Het voorbijrijden op die tweevaksbaan is in ik weet niet hoeveel landen de normaalste zaak van de wereld... ik ben voor het werk vaak in het buitenland en in bvb Italië en Tsjechie is het de gewone manier van rijden... zie trouwens maar eens hoe het verkeer zich ook rechts houdt en plaats maakt. Het gaat daar gewoon om chauffeurs die iets snellere wagens vrije doorgang geven en niet zoals in dit bekrompen landje nog wat extra naar het midden gaan rijden of wat gas bijgeven.

De vergelijking met het geval Heydens is wel wat overdreven niet?

En negatieve publiciteit is terecht als je toch in een andere auto start??? Misschien het waarom eens proberen te weten te komen...

Als onlangs de Belgische -18 voetbalploeg op het EK 's nachts de beest uithing door een heel hotel wakker te houden enz... terwijl die ook op TV kwamen is er geen haan die ernaar gekraaid heeft, moeten die ook worden gestraft omdat ze het voetbal in diskrediet brengen???

Misschien moet er eens opbouwend over de 24u worden nagepraat want buiten negatieve zaken kom je hier niet veel tegen... Als het iemand niet aanstaat hoe alles verloopt, blijf dan gewoon thuis of ga naar een andere sport kijken en laat diegenen die zich wel vinden in de regels van om het even welke organisator gewoon hun ding doen... Simpel hoor!!!
Reply With Quote