Quote:
Originally Posted by bozo
Best wat moeilijker ?? : suggestie : doe zoals wij gedaan hebben en maak het jezelf wat moeilijker ! Zo vonden wij een zeer ingenieuze val in deel 2 overgang van blz 1 laatste bolpijl en de ingetekende lijn eropvolgend : laatste bolpijl (12) : een onverhard rechts laten liggen , daarna ingetekende lijn van S naar F. Maar de S en het begin van de lijn staat voor die onverhard, dus begint voor de bolpijl ! Dus: lusje rijden om het begin van de lijn op te pikken.
Ik heel enthousiast over mijn vondst en nog tegen m'n piloot gezegd dat er hier wel veel zouden missen. Wij lus rijden en dus meer km's, dus andere tijd op GTK ( en ev letter te veel (?)).
Commentaar van de inrichter : (sec) zo was het niet bedoeld.
Smaakte beetje naar zure druiven.
Zo zie je dus dat je het jezelf zo moeilijk kunt maken als je zelf wilt...
|
Dit jaar ongeveer dezelfde situatie tegengekomen tijden de Coast Classic. Net zoals bij de 3 prov. had ik het niet opgemerkt maar daar was het dus wel als val bedoeld. Dat kostte me toen de 2e plaats

.
Ik heb de situatie zoals hierboven beschreven nog eens nagekeken in het roadbook en het was daar de uitgelezen plaats om zo'n val te zetten. Spijtig dat de organisatie er zich zo van afmaakt

. Felicitaties en een bank vooruit is wat Bozo hier verdient

.
Zijn er trouwens nog mensen die dat rondje gereden hebben?