Heren,
Ik sta vooral bekend als slotracer en Porsche-liefhebber, maar toch ook een beetje als contrairen tiep! Dit verduidelijkt een beetje mijn nieuw project... In de Le Mans 70-74 gaat gaat het al Porsche zijn wat de klok slaat, in de Prototypes gaat het de ééne 917 naast de andere zijn gewoon omdat die kit het makkelijkst te krijgen is, om dan met iets anders aan de start te komen, rij ik dus met een Ferrari 512s. Bij de GT's zullen er "massas" 911S'en en RS'en meerijden, vandaar dat ik dus ook met iets anders ga bollen, namelijk de Ferrari 365 GTB/4 Competizione.
De wagen wordt gebouwd op basis van een oude Italeri-doos die ik voor een prikje gekocht heb, waar de eerste eigenaar al was aan begonnen! Hij had de wielkasverbreders al gekleefd, maar helemaal niet goed, met opening tussen de body en de wielkasverbreder. Ik heb er uren werk ingestoken om de wielkassen terug mooi rond en goed te krijgen!
De doos:
Veel opschuurwerk aan de wielkassen:
Alles in de primer gestoken om te kijken of het allemaal goed gedicht en vloeiend was, niet dus... nog schuren!
Na veel geprimer en geschuur eindelijk de laklaag kunnen leggen, en eerste detailkes kunnen schilderen:
...