View Single Post
Old 02-10-2007, 19:53
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Nu wil ik niet de vervelende pisang uithangen
Toe nou Mark... je lééft enkel daarvoor

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Het zal best een aardige meid zijn en de familie zal ook wel in orde zijn maar deze jongedame weet helaas nog niet waar het gaspedaal te vinden is. Als zo iemand een podiumplaats wegkaapt in een bepaalde klasse is dat veelzeggend.
Ze is zich terdege bewust van haar totale gebrek aan ervaring (reed zelfs niet eens karting hiervoor) en haar gemis aan snelheid. Het is iemand die stevig met de voeten op de grond staat en haar tekortkomingen goed kent. Dat zijn mijn indrukken van de paar keren dat ik haar even gesproken heb.

Dat gezegd zijnde, een even wijze raad in de racerij is "to finish first, you first have to finish". Ook al zijn anderen nog zo snel, de prijzen worden uitgedeeld aan de meet en het is daar dat je er moet staan. Dat doel halen, is ook al een verdienste op zich en mag ter gelegenheid eens beloond worden. Bij deze race genoot Theuwissen van een "one off", want de kansen dat er zovelen nog eens uitvallen in de laatste race zijn wel klein. Maar ondertussen heeft ze wel die beker voor die derde plek.

Maar zoals aangehaald, de meeste aandacht zal uitgaan naar het gevecht voor de algemene titel.
Reply With Quote