Thread: Btcc 2007
View Single Post
Old 17-10-2007, 15:42
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by McLarenboy View Post
Ik zie juist een samenvatting van de laatste race. Iedereen weet dat de BTCC een goeie contactsport is maar vind niemand dat een beetje erover hoe Plato gereden heeft??

Baan tot twee keer toe gewoon afsnijden, kan hij niet voorbij een honda dan gewoon een duwtje om hem wijd te doen gaan,... gaat toch wel echt té ver vind ik. Hij begon ook nog chilton te duwen maar dat kan je wel verwachten dat hij Plato ging afstoppen.

Aangename kerel als je hem ziet presenteren op Fifth Gear maar zodra hij de baan opgaat durft hij nogal stoten uit te delen, bijna zoals voormalig coureur Reid daar (alleen was die 10 keer erger)
neal kon er ook niet mee lachen
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=1538

ik ben eens beniewd hoe het gaat lopen tussen vauxhall en neal
ik vind het nog altijd raar dat neal team heeft in zijn familie, en dan rij je voor de concurent.. (maja voor vauxhall zal wel betaald rijden zijn zekers..)
ook wil ik wel eens weten hoe hij met zo n vectra kan sturen.. ik denk dat giovanardi wel de betere vauxhall rijder gaat zijn...
en ik hoop samen met heel veel andere mensen, dat de vectra een iets mooiere neus krijgt tenzij het tenkoste gaat van hun resultaten natuurlijk

ook wil ik de comentaar wel eens weten van top gear, dat vauxhall toch kampioen btcc is geworden.. voor het kampioenschap zaten ze hun uit te lachen dat ze met de vauxhall geinge mee doen, en lieten besturen door een 10 jarige (chilton )
maja aangezien plato voor fifth gear werkt zulle ze der wel mee blij zijn
Reply With Quote