View Single Post
Old 28-10-2007, 22:39
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Thanks Gulfie. Ik twijfelde ook om het op jouw manier te doen. Maar aangezien ik nogal plastisch uit de voeten kan (remember Luigi en het feit dat ik in het onderwijs sta en lekker graag met klei speel...). Het zal inderdaad morgen een grote beproeving woden om het aan beide zijden gelijk te krijgen. Daarbij vraag ik me af of de Milliput wel stevig genoeg vastzit. Ik hoop het wel...

Op een andere site werd gemeld dat de neus ook anders is dan in de kit. Ofwel ziet die kerel beter dan ik, wat best kan want ik moet dringend nieuwe lenzen instoppen. Ofwel ziet hij iets wat er niet is... Ben benieuwd. Plus vraag ik me af of de voorste wielkassen ook wat verbreding nodig hebben. Het lijkt van niet, maar ik ga eens moeten dryfitten en vergelijken. De achterwielen zullen nu ook meer naar buiten moeten, dus das nog een extra aanpassing. Tenzij ik voor een versie met smallere wielen kies, ergens in Zweden of zo...

Grtzzz
Reply With Quote