View Single Post
Old 02-11-2007, 08:23
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Señor Bigfrit View Post
Echt mooie modificaties, misschien zou het allemaal wat vlotter gaan met milliput, maar dat is mijn bescheiden eigen mening.
Euhm... Ik gebruik Milliput hoor... Alleen vul ik hier en daar wat met putty aan omdat dat rapper gaat.

Quote:
... en na enkele testfits blijken de velgen van de Stratos (ik neem aan dat jedie gaat gebruiken?) toch niet voldoende om de wielkassen te vullen. Volgens mij heeft revell de wielkassen op dit model toch wel geweldig oversized (in achting nemend dat het toch een model is uit de jaren '80, waar ze nog niet bezig waren met supergrote velgen).
Zover sta ik voorlopig niet. Mijn eerste zorg was vooral de kas aanpassen en dan verder kijken. Maar om toch op je vraag te antwoorden: ik ben er nog niet helemaal uit. De velgen in deze kit lijken goed op wat ik nodig heb, maar... Eigenlijk zouden het moeten Stratosvelgen zijn. Gelijk heb je ook al reed Tognana vaak ook met andere velgen. Ik ga straks eens dryfitten.

Quote:
Een andere opmerking is ook het probleem van de buitenspiegels, pas daar wat mee op. Sommige versies hebben er 2, sommigen 1, sommige zijn QV spiegels, sommige zijn 'fiberglass versie'-spiegels... Plus het feit dat die niet simpel na te maken zijn, dat is zo wat waar ik ben gestrand op mijn conversie.
Hier is de wagen voorzien van 1 spiegeltje. Dat uit de kit zou kunnen voldoen maar de verbinding tussen de bolvorm en de kas is veel te dik. Ik zie wel hoe ik dat aanpas. Misschien heb ik zelfs nog passende spiegeltjes liggen...

Alvast dank voor je tips en opmerkingen. Alleen zo kan ik tot een heel goed model komen. En zeggen dat ik oorspronkelijk dacht om eens vluf een Ferrari'tje in elkaar te steken... Niet dus want rallyversies zijn steeds anders of het nu een Honda, een Mini of een Ferrari is...

Grtzzz enne waarom ook niet eens enkele foto's posten? Ben ook benieuwd naar jouw werk hoor...
Reply With Quote