View Single Post
Old 09-11-2007, 09:15
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Gisteren een uitnodiging tot racen én bier drinken afgeslaan (een gekend Belgische slotter gaf een paar tournée générals voor zijn "grootvaderschap") om verder te kunnen doen aan de baan, dus ik moest echt wel maken het de moeite was wat ik deed gisteren avond! Gelukkig waren mijn trouwe "handlangers" ook weer van de partij:

Eerst en vooral heb ik een stukje MDF aan de baan gezet ter hoogte van de tribune. Die tribune stamt nog uit de tijd van Petit Spa 1 en ik had die er voor de race met de "Paddockers" snel bijgezet voor een beetje extra sfeer te creeren. De trinune stond dus half over de "afgrond" te bengelen, maar daar is dus nu een mouw aan gepast! Rond de "uitstulping" komt later uiteraard ook een mooie afranding!

Stukje MDF bijgezet, geverfd, afgeschuurd, alles ingelijmd en in één ruk gras gezaaid zodat er van bovenaf geen naad te zien is!

Vooraanzicht, nu moet de tribune zelf nog gerenoveerd worden:

Verder heb ik de grote stukken in't midden van de baan ook bezaaid, beetje veel werk, maar het is allemaal verlopen! Het laatste stuk net voor de controllers heb ik dan gisteren avond héél laat nog bezaaid, maar het overtollige gras moet nog verwijderd worden.

Overzichtje van het groen:

Enfin... maar de grind- en zaaiwerken zijn achter de rug! Nu nog het overtollige gras op die ééne strook verwijderen, de muurtjes terugplaatsen en advertising aanbrengen! Als ik daarover nadenk... is dat nog altijd... veel werk!

Er is inderdaad nog wat werk voor de boeg, maar ik speel toch al met een nieuw Paddock-slotidee voor als de baan compleet afgewerkt is. Voor het hier volledig wereldkundig te maken, ga ik het eerst effe aan de hoofdbouwers voorleggen!

G.