View Single Post
Old 23-11-2007, 08:50
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

De baan is zo goed als af! Er hangen op de belangrijkste plaatsen reklamebanners, de voetgangersbrug is voorzien van reklame, enfin... we zijn er klaar voor, voor de openings koers van vanavond! Foto's van dit alles zal je wel te zien krijgen.

Na vanavond komen er alleen nog wat vlaggen én een afsluiting voor de grandstand bij!

Zoals gezegd ging ik iets doen met de Paddockers als de baan afgewerkt was en niet zoals het vorige evenement waarin beginners gewoon gedropt werden in een zeer belangerijke koers voor ons kampioenschap. Wat een beter idee lijkts, is een "Paddock-only" race... met DTM's op schaal 1/32. Datum en zo wil ik graag eerst met Guy en Guido bespreken, maar ik kan nu al zeggen dat er (maximum) 10 (niet wekelijks slottende) Paddockers eens een avondje onderling kunnen komen racen. Het spreekt voor zich dat ik liefst de "harde kern" over de vloer zou hebben, dwz. de "nette heren" die ik al eerder gezien heb op Modelbouwmeetings. Details hoor je wel later... ik neem meteen contact op met Guy en Guido en de verdere ontwikkelingen krijg je normaal te lezen in "Modelbouwmeetings".

G.