En verder heel wat werk met CF-decals.
De standaard decals die ik daarvoor gebruik, zijn die van Renaissance. Die zien er goed uit, en reageren altijd foutloos op al mijn brutaliteiten.
Om er toch wat variatie in te stoppen, heb ik er ook wat decals van Scale Motorsport bij gehaald. Die heb ik in het verleden al gebruikt op m'n Williams, maar daar heb ik niet zo'n goede herinneringen aan. Ik had nogal problemen om de decals goed op een complex oppervlak te krijgen 'zo'n combinatie van convex en concaaf)
Op dit moment gaat hetheel wat beter, de decals reageren goed op de sol en mijnen haardroger...
Voor de versnellingsbak en waarschijnlijk ook de camera, gebruik ik type 1024. Die is wel erg grijs en zal dus nog een smoke behandeling moeten krijgen achteraf.
Voor de ophanging gebruik ik type 1524. Dit is zo'n hi-definition decal en deze blijkt wel een openbaring voor mij. Ze zien er zeer realistisch uit en ik denk dat dit mijn standaardkeuze voor ophangingsarmen wordt.
Renaissance 1/24 CF decal:
Scale Motorsport SKU 1024
Scale Motorsport SKU 1524
Tenslotte mijn gescratchte remmen. De 4 remschijven en herwerkte luchtkanalen heb ik al. Van de remklauwen heb ik er al eentje klaar, nog 3 te gaan...
Dit krijg ik dus onmogelijk af tegen vrijdag...