View Single Post
Old 03-01-2008, 18:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik wil hier niemand zijn enthousiasme de kop indrukken, maar ik vrees dat we weer in hetzelfde straatje gaan uitkomen als de vorige keer. Het gaat niet zozeer om welk soort race of rally er moet gereden worden, maar wel om het feit dat static modelbouwers een opdracht moeten aanvatten die ze niet onder de knie hebben. Het bouwen van een kas is natuurlijk geen probleem, maar we hebben geen kaas gegeten van lichten inbouwen, lexan interieurtjes, aanpassen van een kas aan een rijdend chassis, aanbrengen van verstevigingen, enz...

We zouden er dus weer vol enthousiasme aan beginnen, en stranden op dezelfde struikelblokken dan de vorige keer, met als resultaat dat er niets van in huis komt.

Ik meende begrepen te hebben dat we de instapdrempel voor onze Paddockers zo laag mogelijk gingen houden en opteren voor een race of rally met kant-en-klare 1/32 wagens, die we zelf zouden gaan kopen. Kost relatief weinig, is geen werk aan en als ik me niet vergis kunnen we met 1/32 wagens ook op een 1/24 circuit rijden; we hebben dan zelfs wat meer plaats voor uitschuivers.

Ik weet niet wat de anderen ervan denken, maar ik stel voor om het, althans voor de eerste keer, bij 1/32 wagens te houden. Dan kunnen de Paddockers die "verkocht" zijn aan deze hobby nog altijd overstappen naar het grotere en moeilijkere werk...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote