View Single Post
Old 03-01-2008, 21:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Of er Paddockers de KP komen rijden, laat ik in het midden en is wellicht een andere discussie waard, denk ik.

Het idee om voor de mannen van het Petit Spa team een kp te bouwen, "Boucles de Spa" geheten, is natuurlijk een zeer leuk idee. Vergis je echter niet. In tegenstelling tot Spa-Francorchamps, is je keuze kwa auto's redelijk beperkt. Op het circuit zijn er om de haverklap wedstrijden, van diverse categorieën (GT, Touring, DTM and what have you), maar om WRC's te bouwen voor een rondje Boucles de Spa, is er niet zo heeel veel keuze.

Veel WRC's te krijgen in de handel (alhoewel), maar of dat er ook altijd decals voor te vinden zijn om in Boucles-stijl te rijden, ben ik verre van zeker. Als ik naar mijn eigen stock kijk, zou een Corolla bijvoorbeeld mogelijk zijn. Maar, hoeveel Corolla's hebben er in Spa ooit gereden? En van die Corolla's die er reden, hoeveel decals zijn er daarvan te verkrijgen?

Of maakt het niet zoveel uit, en is de regel, eendert welke WRC mag er aantreden. Wat ik dan toch wat raar zou vinden, om pak een beet Thiry zijn Condroz 307WRC in de Boucles te rijden...?

Misschien gewoon WRC Super Rally Stage noemen en gewoon iedere WRC laten rijden.

Succes met de plannen!
Reply With Quote