Jongens jongens...
Ik stel hier in hoofdzaak gewoon mijn eigenste nieuw project voor. Ik heb niet de bedoeling om een volksverhuizing op de been te brengen of om iedereen aan het slotten te krijgen. Jullie zijn "plekkers", wij zijn een kruising tussen "plekkers en racers" en dan heb je gewoon "racers" voor wie het niet uitmaakt hoe het eruit ziet, als het maar héél hard gaat. Ik dacht gewoon dat er hier wel intresse zou in zijn omdat er het overgrotedeel plekkers hier Rally-freaks zijn. Die rallyliefhebbers zouden mij dan eventueel tips en zo kunnen toespelen ivm wagens, bochte, toestanden, rallybordjes...
Omdat zo'n afgewerkt circuit is infeite een groot (weliswaar minder gedetailleerd) bewegend diorama. Het rallycircuit wil ik onmiddellijk van scenery voorzien, zodat het meteen volledig afgwerkt zal zijn.
In verband met die "lage instapdrempel wedstrijd": mijn baan is af op enkele vangrails na én mijn aanbod geldt nog steeds, ik heb er enkel nog niets over teruggehoord van jullie. Eerst eens 1/32 rallyrijden op dit nieuw project kan ook geen probleem zijn, ik heb hier een vijftal rallywagens ter beschikking op 1/32.
In verband met de naam: ik die als eerste mijn circuit van Petit Spa heeft genoemd, heb gewoon beslist een rallybaan te bouwen, die niet direct een exacte kopie van eender welk rallyparcours zal zijn. Het zal eerder een parcours zijn die optimaal zal gebruik maken van de beschikbare oppervlakte. Ik vond het gewoon leuk dat de mensen bij dit nieuw project wel makkelijk de link zouden leggen met Petit Spa omdat het iets is wat ik nog nooit heb gezien op schaal 1/24! De enige naam die ik me voor de geest kan halen waarmee de link redelijk duidelijk is, is Boucles de Spa. Boucles de Petit Spa lijkt me dan weer te lang...
De regel zou inderdaad ook zijn dat elke WRC mag aantreden! Het is dan ook gewoon een rallyparcours dat toevallig een naam heeft van een bestaande rally. Op Petit Spa rijden we ook met klasses die in't echt ook niet op Spa bollen hé! Later zal ook elke Group A mogen aantreden, nog later evt ook classic cars tussen bepaalde jaren.
Enfin... dit om eventjes klaarheid te scheppen!
Last edited by MFahrer; 04-01-2008 at 10:30.
|