View Single Post
Old 08-01-2008, 13:53
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Peugeot 206 Esso #14 of 15

Voila de eerste Rallywagen op de werkbank...
De kit is van Tamiya..deze dus

Er is keuze tussen #14 en 15, wat het gaat worden weet ik nog niet. Ook heb ik een PE setje besteld bij Mediamix voor de 206 2003, waarom 2003 omdat die mal daar inzit voor Michelin op de banden te spuiten.
De kas zelf dan...
De opstaande puntjes voor de antennen zijn vervangen door een gaatje, daar komen alu hulzen in waar dan nog eens een nylon draadje in past.

Op de voor en achterbumper zaten er ook puntjes op de pvc, ik denk dat het inbusbouten zijn. Hier ook een gaatje geboord omdat later daar alu nieten gaan inkomen die de inbusbouten voorstellen. Altijd beter dan een puntje verf...

De naden zijn ook al dieper gemaakt...(met eigen gemaakte tool, bij volgende up-date een foto daarvan)

Ook waar de snelsluitingen komen een gaatje.
Deze foto toont het achterlicht 'zien we ook wel' hoor ik jullie zeggen maar mijn vraag is weet er iemand in welk vakje het gewoon achterlicht brand? Het is om een gaatje van 1.8 of 3mm in te boren (diameter hangt af van het soort led dat er inkomt. In de voorste lichtblokken is er een gaatje van 3mm geboord omdat je daar geen keuze in hebt. (of je zou moeten leds inbouwen van 5mm, maar daar heb je in de meeste kits geen plaats voor).

J.

Last edited by Lester; 08-01-2008 at 13:59.
Reply With Quote