View Single Post
Old 20-01-2008, 22:53
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Terwijl ik in een thread op ons eigen forum aan het typen was, besefte ik dat het al van voor oktober geleden is da'k iets aan en auto van mij gedaan had. De grote webchange, feestdagen, circuitchanges, jobchanges, examens, alles is en beetje in de weg gekomen van auto's bouwen. Vandaag had ik een uurtje over en ik heb mijn Ferrari voor de LM 70-74 eens in mijn handen genomen! De body en het interieur wachten al maanden om op chassis te komen...

Kheb eerst en vooral de beste chassis voor deze wagen in de GT klasse uitgekozen en tot in de puntjes afgesteld. Het interieur zit perfect op z'n plaats en de body zit als gegoten op de chassis, niets spant, niets wringt, niets wrijft! Dit wordt een zalig betrouwbaar ding om endurances mee te rijden! Op de foto's zie je dat de body gewoon over het chassis staat: er is geen speling tussen de wielen en de wielkassen, maar zo krijg je toch al een indruk hoe hij binnenkort op Petit Spa z'n eerste testrondjes draait!

De vorige foto's zijn uit de thread verdwenen doordat we van website en dus ook van gallery veranderd zijn en de links dus niet meer kloppen. De vorige foto's vind je terug in dit album: http://petitspa.ikandeez.net/gallery...ferrari365GTB4

G.