View Single Post
Old 01-02-2008, 23:19
Diccy Diccy is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post

Kijk, die aggressieve verkoopstechnieken via de telefoon, dat vind ik echt hatelijk.
Wat vind je dan van deze stunt van TELENET Digitale TV,
ik vraag een "verhuis" aan aangezien we van woning veranderen, dus na lange wachttijd en keuzemenu's eindelijk iemand aan de lijn en kan ik m'n verzoek aanvragen;
zegt die arrogante persoon, mijn computer zegt dat u geen digitale tv hebt ;
antwoord ik: hoe en voorbije 3jaar dan ??
antwoord die: SEG m'n computer zegt van niet!!

dus na veel gezever en welles-nietes spelletjes, zullen we nu een verhuis regelen ??
zo gezegd zo gedaan, komt er toch een technieker lang en zegt die dat hij de opdracht gekregen heeft voor een "aansluiting/activatie" in plaats van "verhuis"maar was behulpzaam om dit te corrigeren
dus zoals meteen gevreesd, iets nadien een factuur voor aansluiting, daar waar verhuis gratis is.
weer een elendig telefoontje plegen en totaal onverwacht mocht ik faktuur negeren

MAAR te vroeg gejuichd:
na die verhuis werkte gedurende de eerste maand terug alle zender (ook diegen in niet geabbonneerd was) net zoals bij de eerste maal na activatie maar toen in de 2é maand nog niet alle zenders weg waren nogmaal eens een elendig telefoontje naar teleslet .
krijg ik als antwoord u heeft niet binnen de maand ons gecontacteerd om te zeggen dat u deze zenders niet wou, dus wij hebben u een jaarabonnement toegeschreven

dat wil dus zeggen, heugt tegen meugt heb ik Prime ( vroegere filmnet, enkel nog meer herhalingen) en BE TV (franstalige zender die me totaal ni intresseerd) voor de schappelijke prijs van 65euro/maand of biedt een afkoopsom van iets meer dan 740euro aan wat eigenlijk neerkomt optelenet heeft me zo'n goeie 800euro "in't zak gezet"

DAT IS PAS AGRESSIEVE VERKOOPTACKTIEK
Reply With Quote