View Single Post
Old 02-02-2008, 14:08
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Ik erger mij bijna dagelijks aan de oprit van de E19 in Mechelen-Zuid. Daar is ook een rond punt met 2 rijvakken (welke stomme idioot heeft ooit zoiets bedacht?) Mensen zetten zich dus links van de weg om de rij van zeker 5 (vijf !!!) aanschuivende auto's te kunnen voorsteken, om dan de eerstvolgende afslag rechts af te buigen.
Je ziet ze bijna denken: "Pinkers, bah nee, waarom, dit is toch een rond punt? Ge moet er toch eens van af? Kijken of degene die rechts van mij zit per ongeluk niet de volgende afslag moet hebben? Pff, waarom, dat hij ziet waar hij rijdt. Ik sla rechts af, en die dat rechts van mij zit moet dat dan ook maar doen."

Allee, ge zet u links van de weg om rechts af te slaan, zijn die nu echt te stom om na te denken? Ge gaat toch op een autostrade ook niet van het derde rijvak ineens de afrit nemen, zonder kijken? Toch? Mis, dan moet ge eens een afrit verder gaan kijken wat er dan allemaal gebeurt als ze plots in de gaten krijgen dat net achter de afrit van Mechelen-Noord het verkeer begint te vertragen richting Antwerpen ...
Na 8 kilometer in de auto te hebben gezeten al opgedraaid op het werk aankomen. En dan moet de dag nog beginnen ...