View Single Post
Old 03-03-2008, 02:04
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Na het lezen van de vele update's en het leveren van de nodige commentaren op het werk van collega-modelbouwers, heb ik er weer zin in gekregen om wat verder te prutsen aan mijn model(len).

Vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik een beginnersfoutje had gemaakt met het spuiten van de chrome-verf op de rolkooi. Tijdens een dry-fit merkte ik plots dat er verf aan het loskomen was. Hoe zou dat komen, dacht ik. Totdat mijne frank(eurocent) viel, vergeten primer te spuiten.

De rolkooi werd helemaal proper gemaakt, lichtjes geschuurd en ontvet om ze daarna met primer te bespuiten. In de late namiddag werd dan de rolkooi opnieuw voorzien van een laagje chrome-verf en ziet ze eruit zoals vanouds.

De zetel werd uiteindelijk ook onder handen genomen. De gaten waardoor de gordels moeten komen werden uitgeboord, -gesneden en gevijld. Hij is ondertussen al voorzien van een laagje grondverf, evenals de brandblusser.

De NOS-fles werd ondertussen al op zijn plaats gelijmd en voorzien van de nodige leiding. Deze leiding werd op haar beurt voorzien van 2 klembandjes.
Deze klembandjes zijn gemaakt van het ijzerdraadje waarmee men vuilniszakken toebindt. Het ijzerdraadje werd in een u-vorm gebogen en door 2 kleine gaatjes gestoken die ik boven en onder de leiding had geboord.

Op de achterbeugel werd het Z-logo ook al aangebracht.

Voilą, dat was het voor nu, tot de volgende update.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  115.JPG
Views:	304
Size:	95.7 KB
ID:	9488   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  116.JPG
Views:	309
Size:	94.9 KB
ID:	9489   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  117.JPG
Views:	296
Size:	93.2 KB
ID:	9490   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  118.JPG
Views:	307
Size:	94.0 KB
ID:	9491   Click image for larger version

Name:	Nismo's 350Z  119.JPG
Views:	299
Size:	95.1 KB
ID:	9492  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote