View Single Post
Old 12-03-2008, 20:25
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post

@ Guntha persoonlijk vind ik jouw instelling helemaal verkeerd.
Je gaat overal vertellen dat de belcar dood is en dat dsmec geweldig is.
Het enigste wat jouw in dsmec aantrek is omdat het team waar je voor werkt daar rijd.Als motorsport fan moet je het langst 2 kanten zien belcar heeft gewoon meer klasse.Dsmec daar in tegen kan weer een mooi start veld voor leggen maar moet ook rekening houden dat de helft zoals in btcc simpel autos zijn zoals oude clios enz..

.
Je zit even fout. Het is nog niet zo lang bekend dat we DSMEC gaan rijden. Voordat het bekend werd was ik ook al voorstander van het idee dat dunlop had.

Ik bekijk het langs twee kanten en bij mij komt de ene er beter uit dan de andere. Belcar heeft dan wel "moderne" racewagens maar dat maakt geen race. Ik heb nu al enige jaren belcar gevolgd. Ik weet nog goed de eerste keer dat ik ging. Eerste keer dat ik die Vipers zag. ( toen was het nog lang geen gt3)
Als je dat nu ziet is er veel veranderd in negatieve zin vind ik. Reglement en bekendheid van de belcar.
Het is simpelweg niet meer wat het geweest is. Dat kun je niet ontkennen.
Verbeter me als ik fout ben maar het is bergaf gegaan toen SRO er zich volledig mee ging moeien.
Teams twijfelen om dees jaar mee te doen aan de belcar na alle voorvallen van vorig jaar. Hoe weet ik dit? Van een teambaas zelf (en nee niet de onze)

Oude auto's in de DSMEC. Maakt dat wat uit. ALs daar een mooie race van komt heeft het publiek ook zijn dagje gehad.

Enja ze mogen het van mij anders noemen. Het is iets totaal anders geworden dan de belcar was.

Last edited by guntha; 12-03-2008 at 20:30.
Reply With Quote