Quote:
Originally Posted by Mark
Maar als ik dan zie dat we vorig jaar 37 wagens voorbij zagen komen in de Belcar First Race en nu met hangen en wurgen 27 wagens tijdens Kick-off races van het Belgian GT Championship dan zie ik graag een nadere verklaring voor het woord succes 
|
Weer eens een rare hersen kronkel van de administrator van dienst.

De diversiteit die dit jaar plaatsvindt mag toch duidelijk een succes genoemd worden. Als we kijken in de ons omringende landen waar ook een dergelijk kampioenschap wordt georganiseerd, zien we duidelijk dat het Belgisch Kampioenschap doorspekt is met het meest verschillende en kwalitatief hoogstand veld. En vele mensen denken aan de meest uitlopende projecten. Ik ben persoonlijk blij dat de mensen die budget en alles rond hebben kenbaar maken dat zij deel uit maken van dit kampioenschap. Want van muggen die olifanten worden hebben we niets aan. En MARK zorg maar dat jij je uiterste best doet naast de piste ipv een hoop prietpraat te verkopen. Een echte autosportfanaat (ik hoop jou hierbij ook te kunnen rekening maar daar twijfel ik regelmatig aan

) zou moeten tevreden zijn van de kampioenschappen die Belgie rijk is. Maar ja wat ben jij nu eigenlijk een Nederlander met een sterk Belgisch gevoel. Of een Hollander met een minderwaardigheids complex omwille dat hij altijd het beste uit België niet kan aanvaarden.

Kritisch zijn heeft ook zijn grenzen maar opbouwend en bespreekbaar maken zal men de zaken kunnen alle mensen ten zeerste appricieren.