Quote:
Originally Posted by Mark
@Joost, Wilmai en Yannick88,
Bedankt voor deze prachtige reacties, een beter compliment kan ik niet krijgen! Geen inhoudelijke reacties op mijn berichtjes maar het op de "persoon" proberen te spelen. Dank u voor de bevestiging van mijn waarnemingen. Ik ben trots op jullie 
|
Mark,
Als je wenst te reageren op informatie die jij denkt dat goed is. Geen probleem maar ik vraag mij soms af waar jij al die "geruchten, conclusies" haalt. Sedert 1986 ben ik verbonden aan verschillende organisatie van verschillende taken van autosport. Heb ik verschillende tijden meegemaakt van groei en stagnatie eventueel zelf verlies aan deelnemers en kwaliteit. Maar door de jaren uit nu meer dan 20 jaar kan ik wel uit ervaring mededelen dat nog steeds autosport leeft in België. En wij wensen dit zou te houden door op een positieve en informatieve wijze autiosport te brengen. Autosport in het algemeen heeft het vandaag de dag al erg genoeg te verduren omwille van de vele regels en beperkingen. Mensen die achter autosport of gemotoriseerde sporten in het algemeen staan weten dat het beoefenen of organiseren van een evenement heel wat meer komt kijken dan in de beginjaren dat ik zelf begon.
Ik wens dit bericht met een positieve noot af te sluiten voor alle mensen die autosport een warm hart toedragen. Keep the speed and spirit high. Let motorsport be a great part of your heart.