View Single Post
Old 27-03-2008, 21:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by wilmai View Post
Weer eens een rare hersen kronkel van de administrator van dienst. De diversiteit die dit jaar plaatsvindt mag toch duidelijk een succes genoemd worden.
De lijst die SRO vandaag heeft vrijgegeven laat helaas iets anders zien, geringe stijging in klasse 1 en dramatische aantallen bij klasse 2 en 3. De daling bij die twee klassen was te verwachten maar dat had dan gecompenseerd moet worden bij klasse 1. Tot op heden zie ik nog steeds daling in het aantal deelnemers. Gewoon een feit en heeft niets te maken mijn hersenkronkels

Quote:
Maar ja wat ben jij nu eigenlijk een Nederlander met een sterk Belgisch gevoel. Of een Hollander met een minderwaardigheids complex omwille dat hij altijd het beste uit België niet kan aanvaarden. .
Ik ben vooral mezelf De racerij in BE is beter dan in NL, en dat al jaren! Zoals reeds vaker gezegd, ik ken geen frustraties.

Quote:
Kritisch zijn heeft ook zijn grenzen maar opbouwend en bespreekbaar maken zal men de zaken kunnen alle mensen ten zeerste appricieren.
Snap deze zin niet.

Quote:
Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
Hmmm, daar gaat het er iets harder aan toe dan op dit lieve forum Wees gerust, dit is allemaar maar mild en tam in vergelijking tot NL-fora.

Quote:
Ik zou eens willen zien hoe zijn commentaar op vanalles en nogwat wordt aanvaard op een Nederlands forum. Ik denk niet dat hij daar zo hoog van de toren moet blazen.
Quote:
op dit forum is hij niets anders dan een bedwetterige Nederlander
Nee, ik plas niet in mijn bed

Quote:
Geen probleem maar ik vraag mij soms af waar jij al die "geruchten, conclusies"
Volgens mij doe ik altijd netjes aan bronvermelding.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote